WHATS NEW - SV Diana Den Haag

KNSA gecertificeerd
KNSA gecertificeerd
Ga naar de inhoud
16 Mei 2017 De nieuwe datum van de volgende grootste wapenbeurs (militaria) van Ciné in België is bekend en op de site verwerkt in de artikelen.
                    Tevens fotogalerij van deze beurs in het artikel toegevoegd.
2 Mei 2017 Artikel Beurs van Ciné aangepast. De datum was verlopen maar er is nog geen nieuwe datum in 2017 op de site bekend.
15 Febr 2017 Vandaag is de juiste datum van de Algemene Leden Vergadering 2017 op de site gezet.
27 nov 2016 Vandaag is het nieuwe rooster voor het schieten GKG op 100 meter bij OKK op de site gezet.
20 nov 2016 Vandaag is als proef het nieuwe leden login menu links aangebracht, na een testperiode wordt het geactiveerd.
17 nov 2016 Vandaag zijn de kantlijnen links en rechts uitgebreid met een what's new menu links en een agenda rechts.
16 nov 2016 Vandaag is heel veel energie gestoken in de "huisstijl" van onze website. De clubkleuren zandgeel en bosgroen zijn nu in de menu's en achtergronden verwerkt.
Oktober 2016 De website header is vernieuwd met panorama foto's met diverse foto's o.a. mondingsvlam foto's. Ook is het logo nu prominent links in de foto's aanwezig.
September 2016 Om een indruk te krijgen van aantallen bezoekers is een tool rechts in de kantlijn ontwikkeld. De tool laat nu zien dat er veel bezoekers zijn.
Schietvereniging sv Diana, Dr. Mansveltkade 3, 2242 TZ Wassenaar